כללי

חדר כושר בבניין מגורים

חדר כושר בבניין מגורים הינו יתרון משמעותי לכל דיירי הבניין. אחת מהדרישות הבסיסיות בעולם הנדל"ן הם שטחים משותפים כאשר חדר כושר הפך לסטנדרט. לחדר כושר בבניין יש מספר יתרונות אותן נמנה בכתבה הבאה.

יתרונות חדר כושר בבניין מגורים: / מהם היתרונות של חדר כושר בבניין מגורים?

זמינות – חדר הכושר זמין 24/7. בחרו את הזמן האידאלי עבורכם להתאמן והתאימו את האימונים שלכם לשגרת היום יום ולא ההפך. אנחנו יודעים כמה הזמן שלכם חשוב ולכן חדר כושר שפועל כל היום וללא הגבלה הינו פתרון מושלם שהופך את החיים לקלים ופשוטים הרבה יותר.

אורח חיים בריא – קיים קשר ישיר בין פעילות גופנית לבריאות, הן גופנית והן מנטלית. ההמלצה שלנו היא לשלב אימוני התנגדות עם אימוני אירוביים, בדרך זו תוכלו לפתח את מסת השריר, לרדת באחוזי השומן ולשפר את סיבולת הלב-ריאה שלכם.

אווירה סטרילית – חדר הכושר זמין לדיירי הבניין בלבד מה שמאפשר לשמור על חדר הכושר נקי, תקין, בטוח ומבוקר. ניתן להוסיף לחדר מערכת רמקולים וטלוויזיות והרי לכם חדר הכושר שתמיד חלמתם עליו בהישג יד.

עלויות של חדר כושר בבניין מגורים: / מהן העלויות של חדר כושר בבניין מוגרים?

עלויות חדר כושר בבניין משתנה בהתאם לדרישות הדיירים ובהתאם לגודל החלל בו רוצים למקם את המכשירים. חדר כושר צנוע יכול לכלול מכשיר "מולטי טריינר" עם ספה, כמה משקולות והליכון ומצד שני חדר כושר מאובזר יותר יכלול מספרים מתקנים ומספר מכשירי אירובי.

בכל דרך שבה תבחרו, ההוצאה מתחלקת בין כלל הדיירים והופכת את הרכישה לכדאית מאוד. יתרון נוסף הוא היכולת לבנות את חדר הכושר שהדיירים רוצים ולכלול בו את המכשירים הדרושים לכלל דיירי הבניין בלבד.

חברת טוטאל פיטנס מתחמה בהקמת חדרי כושר בבניינים. החל משלב הייעוץ בו ניפגש עם נציג/י הדיירים באולם התצוגה שלנו, נראה את מגוון האפשרויות שיש ונשתף את הדיירים בתהליך. לאחר מכן נבנה ביחד סקיצה בהתאם לדרישות. גם את שלב ההקמה נעבור יד ביד ולאחריו יעברו נציגי הדיירים הסבר מפורט כיצד להשתמש בכל מכשיר וכיצד לתחזק אותם בשוטף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *