כללי

חדר כושר בבניין מגורים

לרדת לקומה המשותפת לאימון כושר

חדר כושר בבניין מגורים.

הבניינים של היום הם לא מה שהיה פעם: עד לא מזמן הדיירים בבניין היו מודים לאל על מעלית – סטנדרט הבנייה היום הוא הרבה יותר מפנק וקבלנים משקיעים מחשבה ותכנון באזורים משותפים שמעלים את איכות החיים.

אחת הבחירות הפופולאריות למתחמים משותפים העומדים לרשות דיירי הבניינים הוא מתחם אימונים וחדר כושר. החדר מאפשר לדיירים להתאמן עם ציוד מקצועי, בהשקעה זניחה וחד פעמית. ההשקעה באיכות החיים, האפשרויות לבילוי במתחם המשותף וכמובן – העלאת הערך של הדירות, כל אלה ועוד נוספות הן סיבות לשדרוג חלל המגורים המשותף.

איך מתחילים הקמת פרויקט שכזה? כמה זה צפוי לעלות ואיך מתכננים ומקימים את חדר הכושר? על כל אלה, ועוד הרבה – במדריך השלם של טוטאל פיטנס. חברת טוטאל פיטנס  מתמחה בהקמת מתחמי כושר ופעילות. אם יש לכם עוד שאלות, אם אתם מחפשים ליווי להקמת מתחם אימונים בבניין שלכם או אם אתם מחפשים הצעת מחיר אטרקטיבית למתקנים בחדר הכושר שלכם – צרו איתנו קשר, ונשמח לעזור.

מה חשוב לדעת לפני הקמת חדר כושר בבניין מגורים?

אם יש לכם אזור פנוי בשטח המשותף של הבניין, כמו קומה משותפת, שטח ייעודי ומקורה על גג הבניין או אפילו במקלט – אתם יכולים לתכנן ולעצב בו יופי של חדר כושר, בהשקעה שמותאמת ליכולות ולצרכים ובאבזור לפי ההעדפות שלכם.

כמובן שבהשקעה משותפת של כל דיירי הבניין, תכנון חדר הכושר הופך להיות השקעה זניחה, אפילו ביחס לעלויות של מנוי חודשי לחדר הכושר הקרוב אליכם.

החל מחודש יוני 2013 הוכנס תיקון בחוק הספורט לפיו מכון כושר המצוי בבניין מגורים יהיה פטור מחובת נוכחות מדריך אם הוא משמש אך ורק את דיירי הבניין ואינו פתוח לציבור הרחב או למי שמורשים מטעם דיירי הבניין להיכנס אליו (אסור למכור מנויים לחדר הכושר).

למה כדאי, ואפילו חשוב, לשקול הקמה שכזו?

בעולם שבו השמנה מוגדרת כמגיפה, מחלות שנובעות מעודף משקל הפכו גורמי תמותה מרכזיים ובטלוויזיה יש שפע של סיבות להכין קערה ענקית של פופקורן ולהעביר את הערב ברביצה – הקמה של חדר כושר בבניין היא החלטה חשובה, שתשפר את איכות החיים של הדיירים שישתמשו באביזרים במתחם ואפילו תקל על מכירת דירות בבניין.
כולנו מכירים את הבחירה לרכוש מנוי לחדר כושר ציבורי, ואז אותה העייפות שפוקדת אותנו בסוף כל יום כשאנחנו חושבים ללכת, או לנסוע, מהבית לחדר הכושר לאימון.

יתרון נוסף הוא יצירת קשרים חברתיים בין דיירים. נעים להיפגש בחדר הכושר, להתאמן ולבלות קצת זמן יחד מחוץ לבית.

חדר כושר בבניין – מה השורה התחתונה וכמה זה עולה?

חדר כושר בבניין יכול להכיל מכשיר מולטי טריינר אחד ומתחם עבודה עם משקולות. העלויות יהיו מאות בודדות של שקלים לכל משפחה. התקציב נקבע באופן גמיש למדי ועל פי הצרכים וההעדפות של הדיירים.

להלן הערכות כלליות לעלויות ביחס לגודל החדר:

חדר כושר בגודל 25 מ”ר יעלה לדיירים כ 25,000 ש”ח. חדר כושר בגודל 40-50 מ”ר ינוע בין 45,000-50,000 ש”ח.

חשוב לזכור כי אלו מספרים כלליים ואין להתייחס אליהם כטאבו. ועד הבית או הדיירים הם אלו הקובעים את התקציב ועל פיו יתוכנן ויבנה חדר הכושר.

ברוב המקרים הקמת חדר הכושר מוטלת על וועד הבית. את התקציב לרכישת הציוד יש להעביר כהחלטה באספת הדיירים. בהזדמנות הזו מומלץ לקבוע את גובה העלויות ולקבל, כמובן, את הסכמת רוב הדיירים.

https://www.totalfitness.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *